87
Skąd?
ProgramOperacyjny Innowacyjna Gospodarka
Priorytet 6. Polska gospodarka na rynkumiędzynarodowym
Działanie 6.5 Promocja polskiej gospodarki
działu przedsiębiorcóww programach promocji
Cel działania:
wzmocnienie konkurencyjności gospodarki poprzez poprawę wizerunku polskiej gospodarki wśród
partnerówmiędzynarodowych oraz poprawę dostępu do informacji o Polsce, możliwościach nawiązania
kontaktów gospodarczych
Rodzaje projektów.
Na co?
Udział w branżowych programach promocji oraz programach promocji o charakterze ogólnym – przedsiębiorcy uzyskają
dofinansowanie udziałuwbranżowych programach promocji, które stanowią kompleksowe programy promocji konkretnej branży
lub grupy produktowej, umożliwiające wykreowanie polskich specjalności eksportowych, natomiast w programach promocyjnych
ogólnych promowana będzie Polska i polska gospodarka w trakcie imprez promocyjnych organizowanych w kraju i za granicą.
Beneficjenci.
Dla kogo?
Przedsiębiorcy
Poziom dofinansowania.
(w%)
Udział w branżowymprogramie promocji – do 60
Udział w programie promocji o charakterze ogólnym – do 50