56
Rodzaje projektów.
Na co?
y
y
Udział w charakterze wystawcy w imprezach targowo-wystawienniczych w kraju i za granicą
y
y
Organizacja i udział wmisjach gospodarczych w kraju i za granicą
Koszty kwalifikowane.
O refundację jakich kosztów można się ubiegać?
y
y
pokrycie kosztów operacyjnych, w tym kosztów zakupu materiałów, środków eksploatacyjnych i podobnych towarów
bezpośrednio związanych z realizacją projektu
y
y
wynajęcie powierzchni wystawienniczej i zabudowy stoiska podczas imprezy targowo – wystawienniczej (częściowy zwrot
kosztówzabudowy stoiskawystawienniczego obejmuje, zamówione przezwystawcę u organizatora imprezywystawienniczej
lub wykonawcy, elementy stoiska w celu eksponowania produktu lub usługi; nie wlicza się w to wydatków osobowych –
np. wynagrodzenia hostess, wynajęcia tłumacza)
y
y
wydatki związane z organizacją przez Beneficjenta imprezy towarzyszącej podczas trwania imprezy targowo-wystawienniczej
(typu konferencja, sympozjum, pokaz specjalny), w szczególności: wynajęcie sali konferencyjnej, wynajęcie sprzętu
multimedialnego, catering
y
y
transport eksponatów (wraz z ubezpieczeniem i odprawą celną) wzwiązku z udziałemw imprezie targowo –wystawienniczej
y
y
przygotowanie i druk materiałów promocyjnych w związku z udziałem w imprezie targowo – wystawienniczej lub misji
gospodarczej (ulotki, katalogi, foldery, płyty CD/DVD - wmaksymalnej ilości 1000 szt./podmiot uczestniczącywwyjeździe), w
wysokości do 30% łącznych kosztów kwalifikowalnych projektu
y
y
wpis do katalogu targowego i opłata rejestracyjna oraz inne obligatoryjne opłaty narzucone przez organizatora imprezy
targowo-wystawienniczej
y
y
przejazd i zakwaterowanie maksymalnie dwóch przedstawicieli podmiotu uczestniczącego w imprezie targowo –
wystawienniczej
y
y
przejazd i zakwaterowanie jednego przedstawiciela podmiotu uczestniczącego wmisji
y
y
bilety wstępu w celu zwiedzenia targów lub wystaw związanych z daną misją gospodarczą
y
y
obsługa techniczna misji gospodarczej (w tymwynajęcie sali konferencyjnej, oprawa multimedialna, tłumaczenia)
y
y
koszty przygotowania i upowszechnienia materiałów promocyjnych związanych z daną imprezą lub kampanią promocyjną
przy wykorzystaniu pozostałych nośników informacji, np. reklama w środkach transportu publicznego
y
y
koszty przygotowania innych materiałów promocyjnych dotyczących danej imprezy lub kampanii promocyjnej (np. koszulki,
znaczki, czapki, długopisy, maskotki itp.)