y
y
koszty zaprojektowania i zabudowy stoiska wystawowego / ekspozycji
y
y
koszty organizacji i obsługi potwierdzone fakturami odpowiedniego organizatora imprezy (np. oprawa multimedialna,
montaż, demontaż transport stoiska, sprzątanie, podłączenie energii)
y
y
koszty zaprojektowania, przygotowania / produkcji i emisji materiałów promocyjnych, koszty reklamy
y
y
wpis do katalogu targowego, opłata rejestracyjna
y
y
koszty wstępu na teren wystaw i targów
y
y
koszty tłumaczeń (do 10% całkowitej wartości projektu)
y
y
koszty wynajęcia nośników informacyjno - reklamowych (m.in. tablic, billboardów) związane z kampanią promocyjną
y
y
koszt przygotowania, uruchomienia i obsługi (w okresie trwania projektu) strony internetowej bezpośrednio związanej
z kampanią promocyjną
y
y
koszty transportu eksponatów (wraz z ubezpieczeniem i odprawą celną) oraz uczestników misji i targów, a także koszty
zakwaterowania przedstawicieli firm (do 3 osób, maksymalnie w okresie dwóch dni przed i jednego dnia po imprezie
wystawienniczej, bez kosztów wyżywienia); koszty transportu i zakwaterowania nie mogą przekroczyć 25% kosztów
kwalifikowanych projektu
y
y
usługi informatyczne, pod warunkiem, że pozostają w bezpośrednim związku z celami realizacji projektu
y
y
koszty informacji i promocji projektu integralnie związane z jego realizacją
Beneficjenci.
Dla kogo?
y
y
Przedsiębiorcy
y
y
Jednostki samorządu terytorialnego, ich związki i stowarzyszenia
y
y
Jednostki organizacyjne jednostek samorządu terytorialnego posiadające osobowość prawną
y
y
Instytucje regionalne wspierające promocję regionu
y
y
Organizacje pozarządowe działające na rzecz przedsiębiorców
y
y
Podmioty, którewykonują usługi publiczne na zlecenie jednostek samorządu terytorialnego, wktórychwiększość udziałów lub
akcji posiada samorząd terytorialny
Poziom dofinansowania.
(w%)
y
y
85 y
y
50 - w przypadku udzielania pomocy na usługi doradcze
y
y
do 50 - w przypadku udzielania pomocy de minimis