44
Rodzaje projektów.
Na co?
Marketing i promocja gospodarcza regionu poprzez:
y
y
organizację imprez oraz kampanii promocyjnych i marketingowych
y
y
uczestnictwo przedsiębiorcóww targach, imprezach targowo – wystawienniczych w charakterze wystawcy
y
y
udział w branżowychmisjach gospodarczychmających na celu wyszukiwanie i dobór partnerów na rynkach docelowych
y
y
przygotowanie materiałów promocyjnych
y
y
budowę, rozwój i obsługę spójnego regionalnego systemu promocji regionu, jako miejsca inwestycji poprzez systemy
informacji gospodarczej o regionie oraz zintegrowane bazy danych przestrzennych gromadzonych przez administrację
publiczną w regionie, w tym:
y
y
budowa i rozbudowa baz danych i systemów informacyjnych dla przedsiębiorców
y
y
budowa regionalnego systemu informacji o innowacjach
y
y
budowa systemu ofert inwestycyjnych i promocji terenów przygotowanych pod działalność gospodarczą
Przedsiębiorcy, jako beneficjenci Działania, będą mogli otrzymać dofinansowanie na:
y
y
uczestnictwo przedsiębiorcóww targach, imprezach targowo - wystawienniczych w charakterze wystawcy
y
y
udział w branżowychmisjach gospodarczychmających na celu wyszukiwanie i dobór partnerów na rynkach docelowych
Koszty kwalifikowane.
O refundację jakich kosztów można się ubiegać?
y
y
przygotowanie studiumwykonalności/biznes planu
y
y
analizy, prace studialne i ekspertyzy związane z realizacją projektu
y
y
zakup baz danych oraz oprogramowania, wraz z jego konfiguracją, wydatki na stworzenie lub wdrożenie serwisów
internetowych
y
y
przygotowanie zintegrowanych danych przestrzennych do udostępniania w ramach systemu promocji regionu
y
y
przygotowanie programów rozwoju lub promocji gospodarczej, w tymwykonanie analiz
y
y
zakup niezbędnego wyposażenia stanowiącego integralną część projektu
y
y
wydatki na projekty pilotażowe
y
y
prace związane z wdrożeniem e-informacji w obszarze promocji gospodarczej
y
y
kampanie promocyjne w kraju i za granicą, koszty organizacji wydarzeń promocji regionu, organizacji i udziału w targach /
imprezie wystawienniczej / misji gospodarczej, w tym:
y
y
koszty wynajmu pomieszczeń / powierzchni wystawienniczej i sprzętu