18
Rodzaje projektów.
Na co?
y
y
Realizacja projektówmających za zadanie wsparcie promocji produktów regionalnych i lokalnych
y
y
Dofinansowanie kosztów przygotowania i prezentacji oferty handlowej i promocyjnej w tym udział w targach
i wystawach poza granicami kraju lub krajowych o charakterze międzynarodowym (jako wystawca)
y
y
Dofinansowanie kosztów przygotowania oferty i realizacji działań promocyjnych w zakresie produktumarkowego
y
y
Dofinansowanie kosztów udziału w zagranicznych lub krajowych o charakterze międzynarodowym imprezach targowo-
wystawienniczych
y
y
Dofinansowanie kosztów udziału wwyjazdowychmisjach gospodarczych poza granice kraju (jako uczestnik)
y
y
Dofinansowanie kosztów tworzenia i rozwoju sieci współpracy pomiędzy grupami docelowymi
Koszty kwalifikowane.
O refundację jakich kosztów można się ubiegać?
prace przygotowawcze:
y
y
przeprowadzenie prac studialnych, ekspertyz, badań niezbędnych do realizacji projektu
prace związane z realizacją projektu:
y
y
wydatki związane z organizacją wyjazdu na targi i misje
y
y
wydatki związane z organizacją spotkań informacyjnych w przypadku wyjazdów grup przedsiębiorców na targi i misje
y
y
wydatki związane z organizacją przedsięwzięć promujących markę województwa kujawsko-pomorskiego, wydatek udziału
w krajowych (pod warunkiem, że mają charakter międzynarodowy) i międzynarodowych imprezach gospodarczych
y
y
wydatek związany z wynajęciempowierzchni wystawienniczej, zabudowy stoiska, wstępu na teren targów lub wystaw
y
y
wydatki związane z obsługą techniczną przedsięwzięć promującychmarkę województwa kujawsko-pomorskiego
y
y
transport eksponatów (wraz z ubezpieczeniem i odprawą celną) w związku z udziałemw targach i wystawach
y
y
wpis do katalogu targowego i opłata rejestracyjna
y
y
przygotowanie i druk materiałów promocyjnych w związku z udziałemw imprezie
y
y
wydatki związane z przygotowaniembroszur, katalogów, folderów reklamowych firmy zawierających ofertę handlową
y
y
wydatki związane z przygotowaniem filmów promocyjnych dotyczących produktumarkowego firmy
y
y
wydatki związane z przygotowaniem i publikacją wydawnictwa fonograficznego
y
y
wydatki związane z przygotowaniemprezentacji multimedialnych dotyczących promocji produktumarkowego