© STUDIO TRICK
All rights reserved. Odwiedź nas STUDIO TRICK.
Proces tworzenia layout’u książki lub magazynu rozpoczynamy od poznania podstawowych założeń dotyczących danego przedsięwzięcia – m.in.: jaka jest tematyka publikacji, do kogo / do jakich grup odbiorców jest adresowana, jakie cele chce osiągnąć klient poprzez jej wydanie, czy będzie to przedsięwzięcie jednorazowe czy cykliczne, czy projekt graficzny ma być spójny z systemem identyfikacji wizualnej, czy też nowy, wyróżniający się od dotychczasowych?
Jednym z kluczowych pytań, jakie musimy znać, przystępując do realizacji projektu, jest budżet przedsięwzięcia. O ile cena e-book’a zależy przede wszystkim od objętości publikacji, to w przypadku publikacji drukowanych cena jednostkowa zależy od nakładu, formatu, gramatury i typu papieru, zastosowanych uszlachetnień itp. Jeżeli doradzamy przy wyborze parametrów druku, znajomość budżetu, jakim dysponuje klient, jest niezbędna.
Wszystkie publikacje przygotowywane przez Studio Trick są bezpłatnie opracowywane w formie e-book’a do publikacji w Internecie lub na nośnikach danych.